ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK REFRESH
Holidaaaaaaaaaaay..........
Friday 7 December 2012 • 19:41 • 0 comments

Assalamualaikum and hi!! Hello fellas. Sihat tak? Kalau tak sihat pergi makan ubat okay? :* Hihihi, happy gila tak jadi ikut pergi kelantan. Hahaha *gelakjahat* Papa pergi sana sebab adik ada temuduga mrsm dekat Tumpat, Kelantan. *ketukmeja* Dan khamis ni papa ajak pergi Johor. Bercuti. Hehehe. Kalau yana tahu aku nak pergi Johor mesti dia jelous :p Punyalah bergaduh aku, angah dengan papa sebab taknak ikut pergi kelantan. Akhirnya dapat jugak. Freedom!! Bolehlah keluar bandar rabu ni. Tapi aku ada ke duit? *garukepala* Lama dah tak hang dengan yana. Last hang dengan yana masa seminggu sebelum aku PMR.
Tapi kena kata awal awal takut yana takda duit or malas. Mesti best hang dengan Kiki, Yana, Aku, Aizzad dan Kawan Kiki, maybe.

I very miss my //Capital MAS <3 :'(


PAST FUTURE
FOLLOW
LE OWNER;
Assalamualaikum. Nur Syamimi, sweet 15. Alhamdulillah masih normal.

CHATBOX;



Spread Your Words Here.
Be Nice ♡.



FOLLOWERS;



CREDITS;


Template: Hanaaaaa
Inspiration: cikpieqah|Afiqah| Pika
Helps: x o x
Best View: Google Chrome