ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK REFRESH
Hang-Out 21.11.2012
Wednesday 21 November 2012 • 18:32 • 0 comments
Hi and Assalamualaikum people's :) Morning, have a nice day yaa! Lama aku tak post entry dekat blog ni. Bersawang dahh :D Semalam punya cerita. Aku hang dengan syasya, angah, adik, maizatul, alin dan fatyn. Best hang semalam, dapat jugak aku tengok movie: 


Hensem gila Beto Kusyairy <3 Melting wehh. Yang tak boleh bla kena tegur dengan abang gsc sebab aku tangkap gambar Beto. Tangkap je pun. Aku ni pun satu tak cover masa tu. Aku paling suka part Beto dengan Lisa masa dia kawin tu. Ya-Allah hensemnya diaa!!~~ 
Aku, adik dengan maizatul tengok cerita ni. Diaorang tengok cerita Skyfall. Ni gambar hang semalam. Sikit je sebab syasya tak bawak camera. So guna telefon aku ambik gambar. Tu pun gambar aku, adik, angah dan maizatul je (':




See, betapa lekanya Cik Maizatul online facebook sampai tak nyanyi lagu dekat karok.




K .___. Gambar blurr. Bye, Wassalamualaikum :')



PAST FUTURE
FOLLOW
LE OWNER;
Assalamualaikum. Nur Syamimi, sweet 15. Alhamdulillah masih normal.

CHATBOX;



Spread Your Words Here.
Be Nice ♡.



FOLLOWERS;



CREDITS;


Template: Hanaaaaa
Inspiration: cikpieqah|Afiqah| Pika
Helps: x o x
Best View: Google Chrome